Estimat diari: La setmana passadael dimecres ens van donar un dosier que hi entrava cofer diferents tipus de descripcions com per exemple:la caricatura, el retrati l´autorretrat; i ens van pussar de deures fer un autorretrat de mi.
El dijous ens van fer ajuntar amb els de l´atre clase que feien el meteix que nosaltes que eren els de la Costa Brava, i vem tenir que veure el video de la Costa Brava. Després ens van fe fer una descipcio de el que había presentat el video ( Josep Cuní).També vam gravar la nostra descripcio.
La quarta setmana , el dimecres ens vam donar un dossier molt chulo. En el dossier explicava com descriure a una persona. Ens vam posar de deures fer-te (EN CASTELLÀ) un autorretrato, després de fer-ho ens vam grabar (A alguns) llegint-lo. El Paco, la Maria, l'Hugo i jo vam passar molta vergonya,o això crec , al menys , jo si.
El dijous ens vam juntar per grups amb l'altre classe segons el paisatge que ens tocava, vem veure un video amb alguns personatges famosos que després tendriem que descriure com per exemple: Jordi Pujol i Carles Reixach. Després de veure el video, ho vam fer, i ens vam grabar amb véu!!!!
Estimat diari: El dimecres passat ens van donar un dossier en el possava com descriure ha una persona, després ens van fer fer un auto-retrat ha nosaltres mateixos. Al principi yo pensava que sería molt difícil però per sort, no va ser així(9). Alguns els i va donar temps de gravar y a la vegada descrivint-se.
El dijous tant el A com el B vam veure el video de el nostre paisatge; (La Garrotxa) que la presentava un noi, que es deia Joan Barril. Després tot va ser normal, el seu grup amb el seu grup.(Andrea,Carla,Yo) Ara tocava descriure al personatje, de la descripció del paisatge, cadascú feia una part yo feia la del físic la Andrea el caràcter i la Carla la cara...Ens van possar un 9! Després el teniem que grabar però no ho vam fer. El que més hem va agradar va ser la nota, el que no la por que tenía de fer-ho malament.
Estimat Diari: El dimecres passat ens van donar un dossier amb diferents tipus de descripcions. De deures ens van dir que fessim una descripció de nosaltres mateixos, és a dir, un autorretrat. El dijous ens vam ajuntar amb l'altra classe i per grups vam veure el video que ens tocava (el Delta de l'Ebre). Cada persona del grup havia de fixar-se amb unes característiques diferents del señor que presentava el video, en aquest cas es tractava de Artur Gaya. Jo em vaig fixar en el seu caràcter, i els altres companys del meu grup es fixaven amb el físic. Després ho vam posar en comú i vam ver la descripció final, que vam grabar tots tres junts. Vam treure un 9! El que més em va agradar va ser grabar la descripció, perque va ser la primera vegada que ho vaig fer.
El dimecres pel matí com de normal vem fer Música, per saber com són les audicions de veritat, vem parlar de portar unes quantes pelis que tinguesin audicions mogudes com Harri Poter,El senyor dels Anells o La Guerra De les Galacccies, també hi habia de més classics , com, Mery Popins o Sonrisas y Lágrimas.
La resta del dia el Francesc va donar un dossier que explicava com fer una descripció de un personatge o un autoretrat, que aixo vol dir que et descrius a tu mateix i ens van posar de deures per fer una activitat que ara us explicare.
El dijous vem veure uns videos, i teniem que descriure el representant amb l'activitat que vam fer el dimecres de aprendre a descriure un autoretrat, I LO MATEIX QUE A DIT EL HUGO UN 9 EHHH .El que més hem va agradar va ser aprende a descriurme.
Estimat diari: La semana passada vam treballar en el projecte humanístic. El Francesc ens va donar uns papers on t'explicava com es descriu a una persona. Vam tenir que fer un autorretrat, jo pensava que iva a ser molt dificil però després va ser bastant facil. La seguent cosa que vam fer va ser mirar un video del nostre paisatge amb el B. El senyor que explicava el video (Carles Reixarch)va ser la persona que teniem que describir en grup. Teniem que fer cadascun una part; Tomás la cara, Martí el fisic i jo el caracter, després vam juntar-lo tot. La semana passada també vam jugar a un joc on teniem que posar en uns papers persones que coneixiem i posarles en mig de la taula doplegades. Després un del grup agafava un paper i el tenia que descriure. Si l'encertava, gunyaves un paper. El guanyador ere el que tenia més papers. Va ser molt divertit. Inés
Estimat diari : Ya estem en la cuarta setmana de el proyecte. El dimecres vam començar amb música , com sempre . La Conchita ens va dir que el proxim día 10 de Febrer aniremm a veure un grup de música que ániran al cole a tocar . Després , va explicar com són , i sonen le bandes mucicals , i llavons , després de haveerlo explicat tot , la Conchita va dir quin nen o nena podria portar una película . ¿ Perquè una película tenim que portar ? La tenim que portar per escoltar la banda sonora de la película . Jo vas dir que portaria : EL PRICEP D'EGIPTE . Per la tard , el Francesc , Ens va donar un dossier que era sobre les descripcións de personatges , també autoretrats ...ect . Quam va acavar-hi de llegir com ens poddrían d'escriurens a nosaltres mateixos , vam fer una actívitat d ' escriurens a nosaltres mateixos . ¡ VA SER MOLT DIVERTIT ! Aquet día lo que més mabía agradat es d'escriurens a nosaltres mateixos .
Día 4/2/2010. Aquet día vam veure un video de una história , de un d'escriptor , que explicava la seva vida en forma de poema . Després , vam jugar a un lloc dels personatges . Era com el joc de password . Les normes del joc eran : Teniam que fer grups de dos persones i ... ¡DONAR PISTES A LA PARELLA! Ens vam riure molt . Quam vam acabar el joc de personatges , vam veure el personatge que ens redactaba el lloc . Al meu grup ens va tocar Josep Cuni .D'aquet dia lo que mes m'agradat va ser el joc , i vaig aprender a d'escriure personatges .
Estimat diari: El dimecres passat ens van donar un dossier amb descripcons, després per deures ens van possar fer un autorretrat de nosaltres.
El dijous ens vem ajuntar amb l'altre classe i vem veure un video del nostre paisatge, cadascun del grup tenia que descriure una part del cos de la persona, en aquest cas una noia que es diu Bennedetta Tagliabue.{Italiana}. Lo que més em va agradar va ser descriure a la Bennedetta.
El dilluns dia 4 2 2010 bem fer una descricio un tipu de joc les normas eran facils eran:1 pas teniam que fer grups 2 pas escribiam en un paperun nom com mesi 3 pas despues un del grup feia una descripcio del personatje que labia tocat
estimat diari: Aquesta 4 setmana de progecte em estat trevallant de com descriure una persona i per això ens van donar un dosier de "castella". el dosier eren tot lletres osigi chulu, tambe amb adjectius per fer retrats i autoretrats. el dijous esns vem ajuntar els que fan la Vall D´aran amb un ordinador i aixi amb tots els grups, a nosaltres el personatge que vem tindre que descriure era el Pau Donés.
Estimat diari: dimecres, quarta setmana del projecte!! Hem començat fent música, la Conchita ens ha comunicat que la setmana seguent dia deu de febrer, vindrían uns musics al cole. Després el Francesc ens ha donat un dossier de les descripcions, per despres fer una descripció de nosaltres mateixos.
Blanca Díez
Estimat diari: dijous,hem fet un joc que consistía en descriure un personatje, també vam veure un vídeo de un personatje per després fer-li a aquell persontje la seva descripciò, a nosaltres un fotogràf i crec que hem tret bona nota. Adéu, Blanca Díez
Querido diario: Este miercoles empezamos el dia con la musica, al final de la clase conchita nos dio una buena noticia... ¡El miercoles que viene habria una audición en el comedor del colegio!, seria fantástico. Ya tirando para medio dia nos dieron un dosier con la información basica que se necesita para hacer un buen retrato (de otra persona), un auto retrato (de ti mismo), una caricatura (que destaca algo de forma exsagerada) ect...
El jueves em pezamos viendo un video de un paisaje que no era el mio, mi paisaje es el Delta del Ebro y el video era de la Garrotxa luego cada uno con su grupo tuvo que ver ese mismo video solo que con el paisaje que le había sido asignado. Nos esforzamos mucho oara hacerlo bien y en efecto nos salió genial.... yo me encargaba de los detalles vestimenta y si se expresa bien o no ( no es que yo me exprese genial pero...), ignacio del fisico, y monica del caracter y sentimientos.
¡HA!se me olvidava... NUESTRO GRUPO CONSIGUIÓ LA MISMA NOTA QUE EL GRUPO DE HUGO HURTADO... QUE DICES AHORA ¿HEEE? ¡¡LA MISMITA!!
Estimat diari: La setmana passada, al projecte humanístic, ens van donar un dossier amb descripcions de persones i autorretrats. Després de deures teniem que fer un autorretrat de nosaltres mateixos.
Després vam jugar a un joc de descripcions, s´assemblava molt al joc de "Password". El dijous ens vam ajuntar amb l´altre clase i ens vam possar en els grups de paisatges que tenim. A nosaltres ens va tocar el paisatje de Sant Maurici. Pero no vam poder veure el video de Sant Maurici que teniem que veure i vam tenir que fer la descripció de Oriol Alemany directament d´una foto i no del video. Perque no anava.
Lo que més em va agradar va ser jugar al joc de les descripcions. Ho vaig passar genial.
Andrea Meyer: ¡Querido diario! El miercoles pasado empecamos como cada miercoles:con musica hicimos un poco de flauta y al acabar nos dijieron que el miercoles sigiente nos arian una audicion. despues en clase nos dieron un dosier con las cosas basicas para describit a una persona o a ti mismo.Nos dijieron que de deberes tendriamos que hacernos un auto retrato,yo saque un 9! Despues vimos el video de nuestro paisaje en mi ocasion de la Garrotxa, después describimos el señor que habia presentado el paisaje (cuando miramos el video teniamos que fijarnos en alguna cosa:el caracter,la cara y el cuerpo.)Al acabar de describir al presentador colgamos el trabajo. lo que mas me entusiasmo es hacer la descripcion. Asi se acaba mi dia,¡Asta otra!
Querido diario: El miércoles por la mañana hicimos música; nos dijeron que oiríamos una audición de unos músicos que vienen al cole a tocar, mi hermana ya la ha escuchado y dice que es preciosa y muy animada. Después nos dieron un dossier con pistas que nos ayudarían a hacer una descripción, autorretrato. Después hicimos un trabajo con el ordenador y en grupo que consistía en en ver un video y luego describrir a la persona que describía ese paisaje.He aprendido mucho, ahora se como se hace un autorretrato y la descripción de una persona, tienes que utilizar muchos adjetivos.
Estimat diari El dimecres pssat a primera hora,com tots els dimecres vem fer música. Ens van explicar com son les audicions, i també vam parlar de portar pel.liculas que continguessin música com: Harry Potter, el Senyor dels anells... I algunes de més classiques com: Mary Popins, Sonrrisas i lagrimas... La resta del dia vem trabellar el projecte Humanístic. La Jana i el Françesc van repartir un nou dossier en el que t'explicava com fer un autoretrat, un retrat i una caricatura ben fets. De deures teniem que fer un autoretrat.
El dijous ens vem juntar amb l'altre classe per veure un video de la Vall d' Arn, que despres amb el Ricard i la Andrea vem descriure al Pau Donés que era el pressentador. ´M' agradat molt la descripcio perque he apres a descriure més del que jo sabia.
Estimat diari: M'agradaria explicarte lo que estem fent aquest últims dies al projecte i la veritat es que va ser divertit perque vam fer un autorretrat de nosaltres i em va encantar perque vaig ser sincera. La Conchita ens va dir que hi hauria una audició a l'escola així que també estic contenta però també em va agradar molt el joc de personatges perque vam ficar noms que conexíem com per exemple Obama, el joc consestia en descriure un personatge i el teu company te l'edivina. I una que també em va agradar encara que no era la que m'agrada més peró l'activitat consistia en mira un video de paisatges i descriure el que presenta el video cadasqu sobre algú d'ell i després vam juntar tot i la van penjar a la clase. Ja saps gairebe tot lo que estem fent.
Querido diario:El miercoles pasado a primera hora nos toco musica ,la Conchita nos dijo que el miercoles que venia veriamos un audicion. Despues el Françesc nos dio un dosier con discripciones y tambien autoretratos,luego nos pusieron deberes que era hacer un autoretrato.Tambien hicimos un juego de personajes.Lo que mas me a gustau a sido el juego de personajes,y lo que menos me a gustau a sido lo del autoretrato.
El miércoles por la mañana, hicimos Música, tocamos la flauta, después Conchita nos dijo que el próximo miércoles vendrian unos señores a tocarnos una audición musical. Después nos dieron un dossier de descripciones y autoretratos, Francesc nos dijo que en la clase podíamos empezar el autoretrato y así lo hicimos. En Castellano, Jana se fue a casa porqué se encontraba mal. El grupo de Jana fuimos a hacer clase con Francesc, hicimos un juego de describir personajes, el juego consistia en que cada una tenía que escribir 4 personajes y el compañero lo tenía que describir. El Jueves, nos juntamos las dos clases y vimos un vídeo con los del grupo que hacian el Priorat. Despúes de ver el vídeo hicimos la descripción del personaje que nos habia tocado (Alvaro....).
Conclusión: Lo que más me ha gustado, ha sido hacer un autoretrato de mi mismo.
Estimat diari:
ResponEliminaLa setmana passadael dimecres ens van donar un dosier que hi entrava cofer diferents tipus de descripcions com per exemple:la caricatura, el retrati l´autorretrat; i ens van pussar de deures fer un autorretrat de mi.
El dijous ens van fer ajuntar amb els de l´atre clase que feien el meteix que nosaltes que eren els de la Costa Brava, i vem tenir que veure el video de la Costa Brava.
Després ens van fe fer una descipcio de el que había presentat el video ( Josep Cuní).També vam gravar la nostra descripcio.
Vem gravar la nostra descripcio.
Paco
Estimat diari:
ResponEliminaLa quarta setmana , el dimecres ens vam donar un dossier molt chulo. En el dossier explicava com descriure a una persona. Ens vam posar de deures fer-te (EN CASTELLÀ) un autorretrato, després de fer-ho ens vam grabar (A alguns) llegint-lo. El Paco, la Maria, l'Hugo i jo vam passar molta vergonya,o això crec , al menys , jo si.
El dijous ens vam juntar per grups amb l'altre classe segons el paisatge que ens tocava, vem veure un video amb alguns personatges famosos que després tendriem que descriure com per exemple: Jordi Pujol i Carles Reixach.
Després de veure el video, ho vam fer, i ens vam grabar amb véu!!!!
Iván García.
Estimat diari:
ResponEliminaEl dimecres passat ens van donar un dossier en el possava com descriure ha una persona, després ens van fer fer un auto-retrat ha nosaltres mateixos. Al principi yo pensava que sería molt difícil però per sort, no va ser així(9). Alguns els i va donar temps de gravar y a la vegada descrivint-se.
El dijous tant el A com el B vam veure el video de el nostre paisatge; (La Garrotxa) que la presentava un noi, que es deia Joan Barril. Després tot va ser normal, el seu grup amb el seu grup.(Andrea,Carla,Yo)
Ara tocava descriure al personatje, de la descripció del paisatge, cadascú feia una part yo feia la del físic la Andrea el caràcter i la Carla la cara...Ens van possar un 9!
Després el teniem que grabar però no ho vam fer. El que més hem va agradar va ser la nota, el que no la por que tenía de fer-ho malament.
Estimat Diari:
ResponEliminaEl dimecres passat ens van donar un dossier amb diferents tipus de descripcions. De deures ens van dir que fessim una descripció de nosaltres mateixos, és a dir, un autorretrat.
El dijous ens vam ajuntar amb l'altra classe i per grups vam veure el video que ens tocava (el Delta de l'Ebre). Cada persona del grup havia de fixar-se amb unes característiques diferents del señor que presentava el video, en aquest cas es tractava de Artur Gaya. Jo em vaig fixar en el seu caràcter, i els altres companys del meu grup es fixaven amb el físic. Després ho vam posar en comú i vam ver la descripció final, que vam grabar tots tres junts. Vam treure un 9!
El que més em va agradar va ser grabar la descripció, perque va ser la primera vegada que ho vaig fer.
Mónica Rosés
Estimat diari:
ResponEliminaEl dimecres pel matí com de normal vem fer Música, per saber com són les audicions de veritat, vem parlar de portar unes quantes pelis que tinguesin audicions mogudes com Harri Poter,El senyor dels Anells o La Guerra De les Galacccies, també hi habia de més classics , com, Mery Popins o Sonrisas y Lágrimas.
La resta del dia el Francesc va donar un dossier que explicava com fer una descripció de un personatge o un autoretrat, que aixo vol dir que et descrius a tu mateix i ens van posar de deures per fer una activitat que ara us explicare.
El dijous vem veure uns videos, i teniem que descriure el representant amb l'activitat que vam fer el dimecres de aprendre a descriure un autoretrat, I LO MATEIX QUE A DIT EL HUGO UN 9 EHHH .El que més hem va agradar va ser aprende a descriurme.
Estimat diari:
ResponEliminaLa semana passada vam treballar en el projecte humanístic. El Francesc ens va donar uns papers on t'explicava com es descriu a una persona. Vam tenir que fer un autorretrat, jo pensava que iva a ser molt dificil però després va ser bastant facil.
La seguent cosa que vam fer va ser mirar un video del nostre paisatge amb el B. El senyor que explicava el video (Carles Reixarch)va ser la persona que teniem que describir en grup. Teniem que fer cadascun una part; Tomás la cara, Martí el fisic i jo el caracter, després vam juntar-lo tot. La semana passada també vam jugar a un joc on teniem que posar en uns papers persones que coneixiem i posarles en mig de la taula doplegades. Després un del grup agafava un paper i el tenia que descriure. Si l'encertava, gunyaves un paper. El guanyador ere el que tenia més papers. Va ser molt divertit.
Inés
Estimat diari :
ResponEliminaYa estem en la cuarta setmana de el proyecte. El dimecres vam començar amb música , com sempre . La Conchita ens va dir que el proxim día 10 de Febrer aniremm a veure un grup de música que ániran al cole a tocar . Després , va explicar com són , i sonen le bandes mucicals , i llavons , després de haveerlo explicat tot , la Conchita va dir quin nen o nena podria portar una película . ¿ Perquè una película tenim que portar ? La tenim que portar per escoltar la banda sonora de la película . Jo vas dir que portaria : EL PRICEP D'EGIPTE .
Per la tard , el Francesc , Ens va donar un dossier que era sobre les descripcións de personatges , també autoretrats ...ect . Quam va acavar-hi de llegir com ens poddrían d'escriurens a nosaltres mateixos , vam fer una actívitat d ' escriurens a nosaltres mateixos . ¡ VA SER MOLT DIVERTIT ! Aquet día lo que més mabía agradat es d'escriurens a nosaltres mateixos .
Día 4/2/2010.
Aquet día vam veure un video de una história , de un d'escriptor , que explicava la seva vida en forma de poema . Després , vam jugar a un lloc dels personatges . Era com el joc de password . Les normes del joc eran : Teniam que fer grups de dos persones i ... ¡DONAR PISTES A LA PARELLA! Ens vam riure molt . Quam vam acabar el joc de personatges , vam veure el personatge que ens redactaba el lloc . Al meu grup ens va tocar Josep Cuni .D'aquet dia lo que mes m'agradat va ser el joc , i vaig aprender a d'escriure personatges .
Estimat diari:
ResponEliminaEl dimecres passat ens van donar un dossier amb descripcons, després per deures ens van possar fer un autorretrat de nosaltres.
El dijous ens vem ajuntar amb l'altre classe i vem veure un video del nostre paisatge, cadascun del grup tenia que descriure una part del cos de la persona, en aquest cas una noia que es diu Bennedetta Tagliabue.{Italiana}.
Lo que més em va agradar va ser descriure a la Bennedetta.
estimat diari:
ResponEliminaEl dilluns dia 4 2 2010 bem fer una descricio un tipu de joc les normas eran facils eran:1 pas teniam que fer grups 2 pas escribiam en un paperun nom com mesi 3 pas despues un del grup feia una descripcio del personatje que labia tocat
estimat diari:
ResponEliminaAquesta 4 setmana de progecte em estat trevallant de com descriure una persona i per això ens van donar un dosier de "castella".
el dosier eren tot lletres osigi chulu, tambe amb adjectius per fer retrats i autoretrats.
el dijous esns vem ajuntar els que fan la Vall D´aran amb un ordinador i aixi amb tots els grups, a nosaltres el personatge que vem tindre que descriure era el Pau Donés.
Estimat diari:
ResponEliminadimecres, quarta setmana del projecte!! Hem començat fent música, la Conchita ens ha comunicat que la setmana seguent dia deu de febrer, vindrían uns musics al cole. Després el Francesc ens ha donat un dossier de les descripcions, per despres fer una descripció de nosaltres mateixos.
Blanca Díez
Estimat diari:
dijous,hem fet un joc que consistía en descriure un personatje, també vam veure un vídeo de un personatje per després fer-li a aquell persontje la seva descripciò, a nosaltres un fotogràf i crec que hem tret bona nota.
Adéu,
Blanca Díez
Querido diario: Este miercoles empezamos el dia con la musica, al final de la clase conchita nos dio una buena noticia... ¡El miercoles que viene habria una audición en el comedor del colegio!, seria fantástico. Ya tirando para medio dia nos dieron un dosier con la información basica que se necesita para hacer un buen retrato (de otra persona), un auto retrato (de ti mismo), una caricatura (que destaca algo de forma exsagerada) ect...
ResponEliminaEl jueves em pezamos viendo un video de un paisaje que no era el mio, mi paisaje es el Delta del Ebro y el video era de la Garrotxa
luego cada uno con su grupo tuvo que ver ese mismo video solo que con el paisaje que le había sido asignado.
Nos esforzamos mucho oara hacerlo bien y en efecto nos salió genial.... yo me encargaba de los detalles vestimenta y si se expresa bien o no ( no es que yo me exprese genial pero...), ignacio del fisico, y monica del caracter y sentimientos.
¡HA!se me olvidava... NUESTRO GRUPO CONSIGUIÓ LA MISMA NOTA QUE EL GRUPO DE HUGO HURTADO... QUE DICES AHORA ¿HEEE? ¡¡LA MISMITA!!
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaEstimat diari:
ResponEliminaLa setmana passada, al projecte humanístic, ens van donar un dossier amb descripcions de persones i autorretrats. Després de deures teniem que fer un autorretrat de nosaltres mateixos.
Després vam jugar a un joc de descripcions, s´assemblava molt al joc de "Password".
El dijous ens vam ajuntar amb l´altre clase i ens vam possar en els grups de paisatges que tenim. A nosaltres ens va tocar el paisatje de Sant Maurici. Pero no vam poder veure el video de Sant Maurici que teniem que veure i vam tenir que fer la descripció de Oriol Alemany directament d´una foto i no del video. Perque no anava.
Lo que més em va agradar va ser jugar al joc de les descripcions. Ho vaig passar genial.
Andrea Meyer:
ResponElimina¡Querido diario!
El miercoles pasado empecamos como cada miercoles:con musica hicimos un poco de flauta y al acabar nos dijieron que el miercoles sigiente nos arian una audicion.
despues en clase nos dieron un dosier con las cosas basicas para describit a una persona o a ti mismo.Nos dijieron que de deberes tendriamos que hacernos un auto retrato,yo saque un 9!
Despues vimos el video de nuestro paisaje en mi ocasion de la Garrotxa, después describimos el señor que habia presentado el paisaje (cuando miramos el video teniamos que fijarnos en alguna cosa:el caracter,la cara y el cuerpo.)Al acabar de describir al presentador colgamos el trabajo.
lo que mas me entusiasmo es hacer la descripcion.
Asi se acaba mi dia,¡Asta otra!
Hugo Banderas
ResponEliminaQuerido diario:
El miércoles por la mañana hicimos música; nos dijeron que oiríamos una audición de unos músicos que vienen al cole a tocar, mi hermana ya la ha escuchado y dice que es preciosa y muy animada. Después nos dieron un dossier con pistas que nos ayudarían a hacer una descripción, autorretrato. Después hicimos un trabajo con el ordenador y en grupo que consistía en en ver un video y luego describrir a la persona que describía ese paisaje.He aprendido mucho, ahora se como se hace un autorretrato y la descripción de una persona, tienes que utilizar muchos adjetivos.
Estimat diari
ResponEliminaEl dimecres pssat a primera hora,com tots els dimecres vem fer música. Ens van explicar com son les audicions, i també vam parlar de portar pel.liculas que continguessin música com: Harry Potter, el Senyor dels anells... I algunes de més classiques com: Mary Popins, Sonrrisas i lagrimas...
La resta del dia vem trabellar el projecte Humanístic.
La Jana i el Françesc van repartir un nou dossier en el que t'explicava com fer un autoretrat, un retrat i una caricatura ben fets. De deures teniem que fer un autoretrat.
El dijous ens vem juntar amb l'altre classe per veure un video de la Vall d' Arn, que despres amb el Ricard i la Andrea vem descriure al Pau Donés que era el pressentador. ´M' agradat molt la descripcio perque he apres a descriure més del que jo sabia.
Bruno Circuns Gómez.
Estimat diari:
ResponEliminaM'agradaria explicarte lo que estem fent aquest últims dies al projecte i la veritat es que va ser divertit perque vam fer un autorretrat de nosaltres i em va encantar perque vaig ser sincera. La Conchita ens va dir que hi hauria una audició a l'escola així que també estic contenta però també em va agradar molt el joc de personatges perque vam ficar noms que conexíem com per exemple Obama, el joc consestia en descriure un personatge i el teu company te l'edivina.
I una que també em va agradar encara que no era la que m'agrada més peró l'activitat consistia en mira un video de paisatges i descriure el que presenta el video cadasqu sobre algú d'ell i després vam juntar tot i la van penjar a la clase. Ja saps gairebe tot lo que estem fent.
Querido diario:El miercoles pasado a primera hora nos toco musica ,la Conchita nos dijo que el miercoles que venia veriamos un audicion. Despues el Françesc nos dio un dosier con discripciones y tambien autoretratos,luego nos pusieron deberes que era hacer un autoretrato.Tambien hicimos un juego de personajes.Lo que mas me a gustau a sido el juego de personajes,y lo que menos me a gustau a sido lo del autoretrato.
ResponEliminaQuerido diario:
ResponEliminaEl miércoles por la mañana, hicimos Música, tocamos la flauta, después Conchita nos dijo que el próximo miércoles vendrian unos señores a tocarnos una audición musical. Después nos dieron un dossier de descripciones y autoretratos, Francesc nos dijo que en la clase podíamos empezar el autoretrato y así lo hicimos.
En Castellano, Jana se fue a casa porqué se encontraba mal. El grupo de Jana fuimos a hacer clase con Francesc, hicimos un juego de describir personajes, el juego consistia en que cada una tenía que escribir 4 personajes y el compañero lo tenía que describir.
El Jueves, nos juntamos las dos clases y vimos un vídeo con los del grupo que hacian el Priorat. Despúes de ver el vídeo hicimos la descripción del personaje que nos habia tocado (Alvaro....).
Conclusión:
Lo que más me ha gustado, ha sido hacer un autoretrato de mi mismo.
Pol Mellado.